Jumat, 04 April 2014

Entzun Eraginkorra of the 8 Arazoa Principal

Entzun Eraginkorra of the 8 Arazoa Principal

Edozeinek komunikatzaile bikaina izan nahi duenak eskatzen trebetasun garrantzitsuenetako bat eraginkortasunez entzuteko gai izatea dela. Hala ere, jende askok baliabide indartsu eta bizi hau eta horrek komunikazio perfektua baino gutxiago batean emaitzak ez direla dirudi nork daude. Interesgarria da, azken 10 urteotan gure ikasketak direla adierazten dute, jende askok uste duten kontutan izan RPP Kurikulum 2013 entzule onak edo handiak dira - gure proba egin arte! Duten entzutea eraginkortasuna eragina izan dezake artikulu labur honetan hemen zortzi arazo nagusia garrantzitsuenetan arreta jartzeko asmoa dut faktore asko daude bitartean. Elementuak daudela garrantzia berdintasunaren guztiak uste dugu.

Definizioa: Entzun. (Intentziozko)
Pentsakor arreta zerbait entzuteko ahalegin bat egiteko; Arreta jartzea; den kasu; oharra hartu eta zer norbait jarduteko dio.

Hitz egin dugu, betiere, beste norbaitek esperientzia bat inguru, normalean gure hitzezko deskribapena Esperientzia horren zati handi bat ezabatu egingo - ezagutza eta / edo esperientziak partekatu suposatuko dugu askotan delako RPP Kurikulum 2013 sma . Gure hitzak esperientzia zehatza oso konplexua eta dotorea bat ikusmen, entzumen eta kinesthetic elementuak konbinatuz hartu eta laburbiltzea, beraz, zer geratzen da esperientzia guztira eskema labur bat da. Betiere, elkarrizketa batean ari gara parte hartzen, informazioa bildu dugu beste inplikatutako alderdiek. Hala ere, gure zer beste pertsona ordena dio barne ordezkaritza bat egitean esperientzia propioa ere marraztu dugu:

a) ulertzen.
b) Badakizu zer falta zaigu eta behar dugu gure barneko ordezkaritza osatzeko jakin behar.

Maiz, han bai, gure eta beste parte hartzen duten barne-ezabatu iragazkiak erabiltzeko alderdiek desitxuratzen edo ari emandako informazioa orokortu joera bat da eta elementu horiek bertan adversely eragina gure eraginkortasuna da RPP Kurikulum 2013 smp trebetasunak. Hori ahal iragazki horiek gerta arazo ohikoena batzuk dira:

Arazo 1: Itxiera Legea.
Noiz ahozko / entzunezko komunikazioan ari gara parte hartzen, ezinezkoa da guretzat / emateko beharrezko informazio guztia jasoko igorle / errezeptore gisa, beraz, zer da oinarritutako testuinguruaren esan ari buruzko hipotesi jakin batzuk egiteko joera dugu, edukia , beste parte-hartzaile (ar), eta abar Noiz zenbait elementu falta dira, senari joera bete-in hemen "hutsuneak" informazioarekin gure esperientzia propioak marrazten dugu, beraz, ordez izatearen RPP Kurikulum 2013 sd informazioa, ahal dela sentitu behar dugu "guztiak" informazioaren dugu - okerreko bada ere! - Horrek, era berean, ekar diezaguke mezua entregatu ari buruzko ondorioak egokitzat edo okerrak marraztu eta modu okerra lor erantzuteko.

Arazo 2: Field of Law.
Ditu eraginkortasunez entzuteko asmoz, pertsona komunikatzen ari gara zentratu eta zer esaten ari dira (eta EZ esaten) kontzentratzeko gai izan behar dugu eta, besteak beste jende mugimendua bezala oharkabetasunak edozein RPP sma Kurikulum 2013 area, dei- telefonoak eta abar, erabat ekidingo baliteke egiteko hori eraginkortasunez osatzea gauzak dira. Hau da, aurkezpenak eta bilerak zehar nabarmenagoa norbait nabarmentzen denean sortu aurkezpen batean zehar eta gela uzten - ikusleen arreta lortzen, gelditu aurkezlea entzuten eta pertsona horrela mugitzen seguru batetik mezuaren zati garrantzitsu bat falta ardatz RPP smp Kurikulum 2013 . Bat telefono mugikorra eraztunak edo pertsona bat tablet edo ordenagailu eramangarri bat erabiltzen hasten denean emaitza bera gertatzen da.

Pertsonak normalean mugitzen ordez estatikoari objektu ardatz!

Arazo 3: prejuicio
Duten entzutea gertatzen arazo komun bat da, aurreiritziak direla; bai kontziente edo subconscious. Honek lotura zuzena izan liteke, beste parte-hartzaile (ar) oinarritutako gure aurreko esperientziei buruzko RPP sd Kurikulum 2013 zuzenean edo zeharka edo oinarritutako gaia aztertzeko, ingurumena, gure egoera emozionala edo fisikoa egin edo beste zereginetan. Horren adibide, maiz bat politikarien tratamenduan aurki daiteke beren iritziak aurka pertsonek. Gure aurreiritziak jakitun izan behar dugu eta pertsona batetik komunikatzeko ari gara nola bereizi ikasteko RPP Kurikulum 2013 smk elkarrizketa (bereiztuko pertsonaren arazoa from!).

Arazo 4: selektiboa Entzun
Zoritxarrez, sarritan, bai gure kabuz "joko-plan" nola ari garen elkarrizketa kontrolatzeko joan gaia (k) dagokionez buruzko elkarrizketa bat sartu dugu, egitura, iraupena, eta abar, edo nola ideia preconceived RPP smk Kurikulum 2013 ordez garatzea izango da benetan gure solaskide entzuteko. Horrek esan nahi du zer zer da benetan esan ordez entzuten eta iragazteko ezer eta horrek ez du gure komunikazio edo gure ideiak plana kabituko nahi dugu entzun ohi dugula.

Arazoa 5: Ordua
Eraginkortasunez entzuteko, denbora eskainiko zeregina gai izan behar dugu. Non alderdi bat edo biak denbora eskuragarri kezkatzen edozein elkarrizketa doazen entzuten pairatzen da RPP 2013 . Enpresa-testuinguru batean, nahikoa denbora eraginkor komunikatzeko beste inplikatutako alderdiek ekin ahal izateko programatu dugu bermatu behar dugu.

Arazoa 6: egitura Logikoa / Adostasunak
Jende gehienak, oro har, espero joera, eta, sekuentzia logikoa edo estruktura bere komunikazio begiratu. Ahozko elkarrizketa / aural batean, hori "A" Egia da, eta "B" ere egia da, gero "C" eta honako elementu guztietan logikoki RPP 2013 batera egokitu behar da aurreko eta ondorengo informazioa sma dugu uste bada. Hau gertatzen ez bada gatazka berarekin http://rppkurikulum2013.wordpress.com itxaropenak eta maiz Inkongruentzia horrek komunikazioan bloke bat dakar sortzen.

Arazoa 7: premisetara (haratago joatean)
Batzuek estrapolatu edo joan beste batzuk elkarrizketan zehar dute lortu duten benetako "datu" mugatzen jarraituko arduratzen diren bitartean zer entzuten dute haratago joera. Garrantzitsua da jakitun garela gure joera propioa, bai gero hau egin behar baita gure solaskide (ar) en duen bezala eta ziurtatu joateko joera badugu http://tokobukuadm.com/produk/jual-cd-rpp-kurikulum-2013-smp-mts-lengkap eman hau komunikatu dugu gure solaskide (k) duten eta egiaztatu dira ados badago informazio haratago.

Arazoa 8: Galderak
Ordena Lehen aipatu ditugun arazoetako asko konpontzeko, gai komunikazioan unclear elementu argitzeko galderak Dotorea eskatu behar dugu. Ohizko galdera "ireki" eta "itxi" helburu batzuk zerbitzatzeko, berriz, eredu bikaina jarraitu nahi du "idatzi ereduari" multzo bat da hori http://jualrpp2013.blogspot.com informazioa biltzeko aukera ematen duten galdera norbaiten esperientzia argitzen, ordena osoago esperientzia duten ordezkaritza bat lortzeko.

Eraginkorra entzutea bakarrik sor daiteke, han nola esperientziak dira memorian gordetzen, eta beste pertsona batzuekin komunikatu buruzko ulertzea da. Kontzeptua "Zer doa da zer ateratzen" ez da zuzena eta eraginkorra eta dotorea izan http://rppkurikulum2013.blogspot.com komunikatzaile, beharrezkoa da nola behar bezala entzuteko eta elementu desestaltzen eta galdera egokiak ezagutzeko jorratutako ezabatzeko, distortsio eta orokortze of iragazkiak arabera. http://kepalasekolah.tumblr.com/post/81755662664/8-masalah-utama-mendengarkan-efektif

Tidak ada komentar:

Posting Komentar